pondělí 30. listopadu 2015

KNIŽNÍ TOPY Z KNIŽNÍCH NOVIN/EK VYDANÝCH 23.11.

Dalších 14 dnů uplynulo (ehm tedy měsíc, tuším, že jedny noviny jsem vynechala) a máme tu opět topy v prodeji. Dejte mi vědět, jestli souhlasíte, nesouhlasíte, či jestli něco z toho doma máte.


Knižní novinky jsou na 23.11. - 6.12. a seženete je u dobrých knihkupců ... :-D To se vždycky píše :) No nic. Pojďme na to. 


BELETRIE: Dívka ve vlaku, já ji mám jako audioknihu a zatím mi to jako žádný zázrak nepřijde, tak nevím. Ale kampaň to mělo obří, tak se lidi asi chytli. Biomanžel a Vieweg, ten se prodává, takže očekávané vcelku. Nečetla jsem, ale jestli jde zase do vtipu, tak by to mohlo být fajn. Dvakrát Nesbo, hezky to vede :) Deníček moderního fotra teď podle mě stoupne po výhře v Blogerovi roku, protože to prý bylo šíleně medializované, tak kdo neznal, brzo pozná. Dívka v pavoučí síti koukám klesá, stejně tak Eco, z minulého prvního místa.


POPULÁRNĚ NAUČNÁ: Jojo Lunární kalendář, loni se po tom ptal každý, tak se opakuje i letos. Podle mě je to docela hrůza, ale jestli si pamatuji, tak v tom bylo něco na Unicef, tak alespoň dobře. Zase kuchařky a jinak se dívám, že nic ostatního neznám. A vypadá to, že lidi chtějí před Vánoci Zhubnout jednou provždy :-D Já myslela, že to přijde až s novoročním přáním, ale asi se lidi pochlapili už teď :)


PRO DĚTI A MLÁDEŽ: Babička drsnačka, drží se v topech a od minule stoupla až na jedničku, hezky dobře. Ferda Mravenec se asi prodává už vánočně, dětem do knihovniček. Ale proč z ničeho nic takhle boduje jednička Narnie, to je mi otázkou. Za to Green je překvapivě nízko.


AUDIOKNIHY: On je konec prokrastinace na audio? Pane jo :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat