středa 14. ledna 2015

ŽBLEPTY NA TÉMA DESTRUKČNÍ DENÍK

Tyto brepty a žblepty tu máme na přání. Na facebooku čas od času vyhlašuju možnost navrhnout mi nějaké téma, na které pak breptám a žbleptám. A tentokrát byl vyžádán můj názor na Destrukční deník. Tak tedy...



Já Desktukční deník nemám a přiznám se, že si ho ani nemám v plánu pořizovat. Ne však proto, že by to podle mě byla blbost, nelíbilo se mi to nebo něco takového. Ale proto že:

  • Nejsem schopna ničit knížku. Vím, že to říká hodně lidí a pak si ho pořídí a ničí a nevadí jim to. Ale já si ho pořizovat nebudu a ničit nebudu, nebudu tedy ani pokoušena :)

  • Jsem naprosto a absolutně antikreativní a antivýtvarně zdatná. Jako vážně. Vím, že se to prostě říká, aby člověk nevypadal namyšleně, ale jestli já něco neumím, je to hudebka a výtvarka. Tuhle jsem kreslila bratránkovi koně... Mamka mi pak ukázala obrázek ze druhé třídy mého koně... A vypadal líp než ten aktuální !!! A je mi jasné, že Destrukční deník není o výtvarném umění, úkoly jako šlápni na stránku, vylij kávu apod. bych asi zvládla, ale takové ty akčnější, jako něco dopiš a dokresli a vykresli, z toho bych vůbec neměla radost, protože by mi to nešlo, nelíbilo se mi to a tak mě to vůbec netěšilo.

Musím ale říct, že když na vašich blozích vidím, co s deníky tvoříte, moc se mi to líbí. Když má člověk nápady a je šikovný, vypadá to fakt dobře a zajímavě. Možná si ho pořídím, ale dám ho zdestrukčnit někomu jinému, já si ho pak jen založím do knihovny "vyplněný". Ale to zase nebude už ono... Tak nevím. 

Ta, co deník vymýšlela, byl každopádně kreativec. Listovala jsem jím v knihkupectví a prohlížela si jednotlivé úkoly a je to bomba. Všechno co se s tím má a dá dělat, paráda.

Co vy a DD? Klidně mi hoďte odkazy na vaši tvorbu, moc ráda se podívám.

Žádné komentáře:

Okomentovat