pondělí 9. ledna 2017

BLOGGER EVENT - HOSTEM V HOSTU

Určitě jste v blogosféře zaznamenali akcičku., která se konala 7.1. v Brně a které jsem měla tu čest zúčastnit se i já. Šlo o sraz blogerů nakladatelství Host, naší "slavné" Hostovské dvanáctky. I když nás dvanáct nebylo, neb některé schvátili zdravotní problémy a někteří měli rodinné záležitosti, mě naštěstí nečekalo nic, co bych nemohla zrušit odvolat či přehodit, takže jsem ráno ráníčko nastoupila na bus a vzhůru do Prahy, tam přestup na auto a šupito do Brníčka.


Sraz začínal v jednu hodinu a začínali jsme obídkem, pizzou, stejně jako minule. Minule je myšleno dva roky zpět, loni se sraz nekonal, Hosťáci se totiž kolem Vánoc stěhovali, takže sraz nebyl úplně na programu dne. Teď už jsou zabydlení, takže jsme pokračovali prohlídkou redakce a pa-ne-bo-že! To je tak krásný prostor! Otevřený, prosklený, prosvětlený. Všude knihovny, vlastně kolem celého prostoru a v nich, překvapivě já vím, knihy. Jako je jasné, že v nakladatelství budou knihy, ale tady je to prostě tak hezky vymyšleno a uděláno a poskládáno, srovnáno, nikde se nic neválí, všechno má svůj řád, no však koukněte na fotky pod článkem.






A měli jsme připravenou i "hru". Mezi regály jsme měli poschovávány dárečky, bylo to zabalené v balícím papíru, takže se to docela blbě hledalo, ale byla sranda. No a nechyběla ani klasická rozebíračka, aneb tady těchto knížek bychom se potřebovali zbavit, tak se jich chopte a rozeberte. Je pravda, že minulému náletu na sklad,. kdy jsme byli vypuštěni a každý si odvezl dvě obří tašky knížek se to nevyrovná  (tomu se asi nevyrovná už nikdy nic :-D), ale přidala jsem si další dva kousky do sbírky, takže veliká spokojenost.




No a samozřejmě se drbalo, povídalo a kecalo, probrala se historie blogosféry, budoucnost blogosféry, co si kde o čem myslíme, o kom myslíme (ne nebojte, sranda, nepomlouvali jsme vás :-P). Pokecali jsme o edičáku, o dílech, na která se těšíme, dostali jsme nabídku ohledně Host blogu Kavárna, o tom se určitě dozvíte v blízké době, no a to je asi tak všechno zásadního, co jsem vám chtěla povědět.





Pak už následovala dojídačka pizzy od obídku a cesta domů. Začalo sněžit, takže silnice stála fakt za to, ale dojeli jsme živí a zdraví, takže pohoda. Snad jsme i vy měli povedenou sobotu a já se budu těšit na další srázek. Děkuju moc za pozvání a za super spolupráci, vážím si toho.












6 komentářů:

  1. Prostory Hostu jsou vážně krásné. Taky bych se tam jednou ráda podívala :)
    Měj se krásně a užij si knižní dárečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bude cesta do Brna doporucuju si objednat v Hostu knizku s osobnim odberem takhle jim tam prej lidi chodi na cumendu bezne :D

      Vymazat
  2. Já bych se na nějakou takovouhle akci chtěla taky někdy podívat. Jednou, možná :D Jak jsem ještě na začátku viděla tu pizzu, tak to ve mě vyvolalo pěknou vlnu hladu xD

    OdpovědětVymazat
  3. Akce, která začíná pizzou zní vždy dobře! :D

    OdpovědětVymazat