úterý 24. února 2015

SRAZ V NAKLADATELSTVÍ HOST 21.2.2015

Poslední dobou se konají samé super akce. Jednou z nich byla i ta, která se konala v sobotu 21.2. Už jste určitě pochytili spoustu reportů a fotek a komentářů od ostatních zúčastněných, teď je tu konečně i ten můj. Asi se nedozvíte nic, co by jste už nevěděli, ale nikdy nevíte :)


Když mi Péťa z Hostu psala, že i já jsem mezi pozvanými, byla jsem naprosto nadšená. Host bylo moje první nakladatelství, se kterým jsem v začátcích blogování začala spolupracovat. A ještě víc potěšená jsem byla, když nám už přímo na sraze bylo řečeno, že my jsme byli vybráni proto, že jsme prý ti nejlepší, co vedou své blogy tak, jak si to v Hostu představují, kdo dobře píšou a kdo si to nejvíc zaslouží. No řekněte, koho by to nepotěšilo? Všech jedenáct (jeden účastník zájezdu bohužel nečekaně onemocněl), co se nás tam sešlo, jsme tekli blahem.


Ale vezmu to od začátku. Do Prahy jsem vyrazila docela brzo ráno, v Praze jsem přesedlala do autíčka a vyrazily jsme směr Brno. Sraz byl mezi 11 a 11,30. A tak jsme v 11,29 dorazily. A pak ani nevím, jestli vám to zvládnu všechno vypovědět, jak moc se toho událo. Obědvala se výborná pizza, které bylo jak pro celé vojsko, takže jsme měli na uždibování po zbytek dne. K tomu jsme kafíčkovali, čajíčkovaji, dortíkovali a abych došla k tomu nejdůležitějšímu ... knížkovali. 


Absolvovali jsme prohlídku celého nakladatelství s povídáním, kde kdo sedí a co má na práci. A na každém kroku nás provázely knížky. V každé místnosti několik knihoven a v nich samé knížky. Nádhera. Péťa Plevová a Eva Sedláčková, které se nás pro ten den ujaly, byly hrozně milé a usměvavé a celkově bylo úžasné, že pro nás tuto akci zorganizovaly. 

Péťa a Eva

Dozvěděli jsme se o nových plánech, co s blogery Host má a my, "hostovská dvanáctka" či "hostovská elita", jak nás pojmenovaly, můžeme být při tom. Asi není potřeba vypisovat, jak moc si toho všichni vážíme. Také jsme pracovali na workshopu a vyzkoušeli si, co obnáší propagace knihy a vše, co je s tím spojené.

workshop

Co nesmím opomenout a co vás asi, po salvě na instagramech, zajímá nejvíc, je návštěva skladu. Hotový ráj, co vám budu povídat. A největší ráj byla ta paleta knížek, odkud jsme si mohli vzít, co naše srdce ráčilo. Prý když si odnesme všechno, nebude to vadit... Něco málo jsme tam nechali, ale mnoho toho nebylo, nebudu vám lhát :)


Taková spousta úžasných knížek! Toto nakladatelství a jejich tvorbu miluju, takže dárečky, co jsem si odvezla domů nebudou v knihovničce na přečtení čekat dlouho.

co jsem si přivezla ...

Na závěr ještě nějaké fotky. A znovu, díky organizátorkám za pozvání, za skvělou organizaci, díky blogerům za skvělou atmosféru, pokec, že jsem vás zase mohla vidět.


ředitelův kancl a všechny vydané Host knížky

obrazovky podložené knížkami má každý



A na závěr společná fotka před skladem.



Žádné komentáře:

Okomentovat