neděle 13. dubna 2014

HRADECKÝ APRÍLOVÝ KNIŽNÍ SRAZ

V sobotu 12.4.2014 jsem se zúčastnila velké knižní akce v režii Knižního nekonečna a Vendea's dream world of books. Sraz to byl nadmíru povedený, což jsem čekala, ale nakonec to ještě předčilo má očekávání, holky to vymyslely vážně skvěle. 

Akce pro mě začala v osm ráno, kdy jsem nastupovala do vlaku směr Hradec Králové. Téměř celou cestu jsem prospala, mimo chvíle, kdy někdo otevřel okno a na mě to neskutečně táhlo, takže jsem seděla v zabalená v bundě a četla si. 

Do HK jsem dorazila v půl jedenácté, což bylo přesně na čas, neb už mě Abyss bombardovala sms, kde jsem a že za dvě minuty nám jede autobus, takže rychle koupit jízdenky a honem za holkami. První plánovanou aktivitou byla Laser Game. Sešly jsme se v počtu já, Abyss, Vendea, Fííí, Kath, Nill, Nel-ly. Ano, skutečně se dostavila i Nill. Pro ty, kdo neví, od včerejška je to nová přezdívka Will, protože to napsala nečitelně a pán na LG ji přejmenoval :)

Když jsme dorazily do šatny, všechny jsme se smály sprše, kterou tam měly. Joo a brzo nás ten smích přešel :-D Nikdy bych nevěřila, že se u toho vážně tolik naběhá a napotí! A to za pouhých 15 minut. Musela být sranda poslouchat nás - když se někdo s někým potkal, ne že by začal střílet, ale začalo se vřískat, až pak se střílelo, prostě sranda. Nakonec jsem skončila třetí, těsně za Abyss, vítězkou se stala Nill. Naší favoritkou však byla Ven, která jediná získala minusové body :)

Přesunuly jsme se zpět na nádraží, kde jsme vyzvedli Doru, Amy, Míšu a vydaly se směrem Levné knihy. Potom směr Dobrovský. Nakupovalo se, probíralo kdo co četl, kdo co doporučuje, jak se nám líbí přebaly knih a spoustu dalšího souvisejícího. Nákupy se vršily, v kabelkách bylo míň a míň místa :) Vydaly jsme se tedy směr rezervovaná kavárna.
Tam už na nás čekala Yan-ny a Kačka. Posezení bylo moc příjemné a útulné, jídelní lístek ukrýval vážně dost dobrot. Obsluha sice pomalejší, ale milá. Začaly jsme losováním. Každý si hodil kostkou a od nejvyššího čísla jsme si vybíraly obálku podle barvy. Nakonec jsme zjistily - na velikosti nezáleží ;-)


Na každé obálce byla nějaká hláška, Abyss s tím musela mít obrovsky moc práce, aby se jí podařilo to tam takhle natisknout, obdivuji! Přečetly jsme si v kruhu, co tam mají ostatní. V obálkách byly pro všechny dárečky. Velikonoční čokoládová beruška, placka Knižního nekonečna, kupónek na burzu, úkoly na doma a tři šťastné našly výherní kartičku o knížky. Ceny byly vážně skvělé a i my ostatní jsme byly spokojené, minimálně jí určitě, no víte jak, já a placičky... :-D

 

Další aktivitou byla hra Hádej kdo. Každý dostal kartičky a ve dvojicích se hádalo a popisovalo a ostatní poslouchaly. Moc jsme se nasmály. Překvapivě jsem znala skoro všechno, dost jsem se divila. Uvítala jsem, že holky daly do hry ne jen postavy z novinek, ale hodně i z mé milované klasiky. Nejlepší byl Bůh a Ježíš, to nás fakt dostalo :) U holek najdete v reportech hlášky z téhle hry, Nill si to zapisovala, tak nás tím doufám všechny dodatečně znovu pobaví.  


Poslední z naplánovaného byla knižní aukce. Holky nám předem psaly, že kdo má doma nějaké knížky, kterých se chce zbavit, ať je doveze a navzájem je vydražíme a proměníme. Já jsem je inteligentně zapomněla doma, jak jsem ráno pospíchala na vlak :( Ale nebyla jsem jediná, zapomnělo nás víc :-D Systém byl následovný - každý měl k dispozici třicet knihomolů = třicet korun, třicet bludišťáků, prostě třicet platebních jednotek, které může maximálně vyplácat. Ukázaly se všechny knížky, byly představeny a pak už se vesele dražilo. Já získala knížku, kterou jsem si vyhlídla, plus ještě jednu navíc, co mě zaujala, takže maximální spokojenost. 


Celé to bylo vážně skvěle zorganizované, holky pro nás měly skvělé dárečky, zážitky, hry. Celou dobu se to prokládalo pokecem o knihách i o všem možném ostatním, smíchem, jídlem, pitím. Po páté se skupina začala rozpadat, byl totiž čas zamířit na cestu domů. Mě jel vlak až za dvě hodinky, tak jsem se vydala s Yan-ny, Kačkou, Dorou a Nel-ly ještě do fast-foodu na jídlo. A pak už vážně, bohužel, zamířit směr domov.

Musím zase zopakovat, že to bylo boží a skvělý. Doufám, že se brzy něco podobného zopakuje a doufám, že se budu moct zúčastnit. Díky holky! A těším se na vaše reporty, fotky, videa :)

Žádné komentáře:

Okomentovat